Bisnes Tone Excel Bertambah Rancak Dengan 2 Orang Otai IM Ni !

Rugi kalau anda tak mulakan bisnes Tone Excel sekarang. Tekanan ekonomi sekarang menyebabkan anda perlu 'do something' untuk masa depan anda. 

Bisnes Tone Excel yang MUDAH dan CEPAT untuk anda jana komisen setiap bulan pun anda masih berkira-kira untuk keluarkan RM100 sebagai modal permulaan menyebabkan anda hanya perhatikan sahaja kejayaan seorang demi seorang dalam bisnes ini. 

Secara logiknya anda mahu atau tak mahu anda tetap akan terus kekal berbelanja untuk handphone anda bukan ! Selama bertahun-tahun anda belanja untuk handphone, apa tawaran paling menarik yang anda dapat dari telko yang sedang anda gunakan sekarang ? (Sila jawap kat ruang komen . Terima kasih)

Ekonomi gawat macam mana pun anda tetap melakukan sms, internet, buat panggilan dan sebagainya. Sebab itulah bisnes Tone Excel merupakan bisnes yang menawarkan pendapatan pasif seumur hidup dan pendapatan yang kita dapat nanti boleh diwariskan kepada anak dan isteri bila kita tiada di dunia ini kelak.

Sebab apa ?

Sebab....zaman sekarang ni handphone adalah satu keperluan yang mesti nak atau tak nak, anda pasti gunakan. Sebab itulah bisnes Tone Excel adalah satu-satunya bisnes telekomunikasi yang pertama menawarkan program yang hanya buat kerja sekali TAPI boleh menjana income berkali-kali.

Anda nak tahu cara macam mana nak dapat income berkali-kali tu, anda  boleh terus ke website www.toneexcel.biz

Post kali ini saya nak kongsikan tentang 2 orang otai Internet Marketer di Malaysia yang bernama Zamri Nanyan dan Gobala Krishnan yang kini bergerak aktif dalam bisnes Tone Excel. Mereka berdua adalah di antara 'pioneer' dalam bisnes internet yang saya ikuti perkembangannya.


Zamri Nanyan & Gobala Krishnan


Saya pernah kongsikan sedikit latar belakang Zamri Nanyan di blog ini. Anda boleh baca kalau anda nak tahu siapa beliau di sini !

Zamri Nanyan telah beberapa tahun memulakan bisnes Tone Excel dan kini pendapatan bulanan beliau mencecah 6 angka setiap bulan dan income beliau semakin meningkat dengan adanya sistem autopilot yang beliau cipta sendiri hasil dari kepakaran beliau dalam dunia pemasaran internet.

Saya ikuti perkembangan mereka berdua dari saya mula-mula mengenali dunia pemasaran internet. Saya pernah membeli beberapa produk digital daripada keluaran syarikat mereka demi mendalami ilmu pemasaran internet.

Baru-baru ini pada tarikh 20-January-2017, Zamri Nanyan telah berkongsi status beliau di Facebook tentang usaha sama dengan Gobala Krishnan untuk kembangkan bisnes Tone Excel. Saya terfikir dalam kepala saya, maka bertambah rancak lah bisnes Tone Excel pada tahun 2017 nie.

Sebab itulah saya berani katakan anda sangat rugi JIKA anda tidak mulakan bisnes Tone Excel sekarang !

Kalau lah dua orang otai ini yang dikenali sebagai usahawan internet yang sangat berhati-hati memilih program buat duit di internet, inikan kita yang baru sangat mengenali dunia perniagaan internet. 

Mereka sangat yakin bisnes Tone Excel akan pergi jauh sehingga luar negara dan mereka sedang merancang sesuatu untuk kembangakan bisnes Tone Excel mereka.


Sekarang Adalah Masanya


Tiada istilah terlambat dalam bisnes Tone Excel ini. Terdapat lebih 34 juta pengguna handphone berdaftar di Malaysia. Peluang untuk anda masih lagi terbentang luas walaupun anda membaca post ini pada tahun 2020.

Anda boleh mempromosikan simkad Tone Excel secara ONLINE ataupun OFFLINE. Bisnes ini juga tidak akan mengganggu apa juga pekerjaan yang anda lakukan sekarang. Sekiranya anda berminat untuk mempomosi bisnes ini secara online, salah satunya adalah melalui blog seperti mana saya lakukan sekarang.

Jika anda suka promosi melalui sms, terdapat pelbagi software yang boleh bantu anda melakukannya. Salah satu software yang boleh saya syorkan adalah software MastaMobile. Saya pernah kongsikan post tentang software ini pada post yang lepas.

Sebenarnya anda tiada masalah untuk anda kembangkan bisnes Tone Excel. Tambahan lagi jika anda memilih untuk promosi simkad Tone Excel secara online. Jika anda sertai bersama team saya, semua latihan dan tunjuk ajar akan diberikan. Ia tetap berbalik kepada pokok pangkal hati anda yang menentukan untuk bila seharusnya anda membuat keputusan menjadi pengguna TERLAJAK BIJAK seperti mana Zamri Nanyan dan Gobala Krishnan sedang lakukan.


Oklah...macam banyak pulak saya membebel. Setakat ni dulu perkongsian dari saya. Semoga bermanfaat kepada anda. Sekian. Terima kasih. Jumpa lagi. In sya Allah.


EmoticonEmoticon